پنجشنبه , 14 تیر 1403

آغاز زجر سلطنت طلب ها با آغاز دهه فجر/دیروز در صفحات شخصی سلطنت طلب ها چه خبر بود ؟ + تصاویر

به گزارش فرهنگ عجب شیر به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ره به ری، روز گذشته با مراجعه به صفحات شخصی ضد انقلاب و بازماندگان رژیم پهلوی نکته ای جالب به طور کاملا مشترک به چشم می خورد.

“ره به ری” ضمن تبریک این ایام خجسته به ملت شریف ایران و توجه شما را به مطالب منتشر شده در این صفحات جلب می نماید :

انتشار تصاویر انقلاب مردم ایران ، آمدن امام به کشور و تصاویری از این دست ، مطالبی بود که سلطنت طلب ها در صفحات شخصی خود به آن اشاره کرده بودند.

نکته جالب ادبیات همراه با غم ضد انقلاب در خصوص این مطالب بود.

برای مثال سید علیرضا رضوی کامنتی را ارسال کرده و ضمن اعلام ناراحتی خود از سقوط رژیم پهلوی گفته بود : من امروز را سیاه می پوشم .

یکی دیگر از صفحه های وابسته به پهلوی تصویر مردی را منتشر کرده بود که روزنامه ای را در دست گرفته و بر روی ان نوشته شده بود : شاه رفت.

 

909009 (4)

 

در یکی دیگر از صفحه های منتسب به پهلوی تصویری از لحظه فرار شاه از ایران منتشر شده بود.

در این تصویر نیز محمد رضا در حالی که غم از سر و رویش می بارید دیده می شد.

 

909009 (3)

 

یکی از کاربران در واکنش به ناراحتی این گروه شاه دوست از آنها پرسیده بود : سوال، اگه شاه شما خوب بود ،چرا مردم بیرونش کردن، فیلمهای تظاهرات مردم علیه شاه رو هنوز تلویزیون نشون میده، نکنه فتوشاپه

909009 (2)

یکی دیگر از کاربران با چشم پوشی از قتل عام همه جانبه مردم توسط نیروهای نظامی رژیم پهلوی ،  تقصیر را بر گردن ارتش انداخته و گفته بود : اگر ارتش اعلام بی طرفی نمی کرد شاه سرنگون نمی شد.

یکی از کاربران از وی پرسیده بود : مگر کاری مانده بود که نظامی ها نکنند ؟ همه را قتل عام کردند ، در کشتار مردم همه دیکتاتور ها را رو سفید کردند و دیگر کاری از ارتش هم در مقابل مردم بر نمی امد و …

یکی دیگر از عکس های منتشر شده در این صفحات مربوط به پایین آوردن عکس شاه توسط یک روحانی بود :

909009 (1)

نکته جالب در خصوص انتشار مطالب فوق آنجا بود که پس از حمله همه جانبه کاربرهای انقلابی به این صفحات ، رفته رفته مدیران این صفحات تصاویری راکه از انقلاب منتشر کرده بودند حذف کرده و تصاویری از شاه و خاندانش منتشر کردند.

همچنین ببینید

شمارش آراء بلافاصله بعد از پایان ساعات رأی‌گیری آغاز می‌شود

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه تنها نمایندگان روحانی و رئیسی برای حضور در ستاد نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شدند، گفت: حسین طلا از طرف آقای رئیسی و محمدرضا صادق از طرف آقای روحانی به ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *