یکشنبه , 17 تیر 1403

دشمن شناسی و ولایت شناسی از ضرورت های جامعه امروز ماست

حجت السلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان عجب شیر افزود:عقیده به وجود امام زمان و انتظار آمدن یک مصلح جهانی و اعتراض به فساد و جور حاکم بر زمان و ایستادگی در مقابل امواج بی دینی و ترویج گناه، از جمله اعتقاداتی است که باید برای ترویج و تبلیغ آن تلاش کرد.
وی با تبریک جشن میلاد حضرت مهدی (عج) افزود: منتظران حضرت ولی عصر(عج) باید به دور از اسراف  و هرچه آبرومندانه تر این جشن بزرگ مسلمانان را برگزار کنند تا آثار نورانی آن در تمام جامعه تجلی یابد.
امام جمعه شهرستان عجب شیر بیان کرد: دشمن شناسی و ولایت شناسی از ضرورت های جامعه امروز ماست وبایددر مقابل توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم.
وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر،آزادسازی خرمشهر را به عنوان یک پیروزی بزرگ و ارزشمند یاد کرد که رزمندگان اسلام با تلاش و مقاومت 34 روزه موفق شدند خونین شهر را به دامان اسلامی بازگرداندند.
حجت السلام شربیانی تصریح کرد: سوم خرداد نماد ایستادگی و استقامت ملت ایران بوده و تحقیرآمیز‌ترین شکست برای دشمن و نشان دهنده فداکاری‌ها، رشادت‌ و ایثارگری دلیرمردان این کشور است.
امام جمعه عجب شیر اظهار داشت :باید از عملیات بیت المقدس به عنوان یک ارزش والا یاد کنیم چرا که این پیروزی برخواسته از اراده و ایمان و رزمندگان اسلام بود و این حقیقت باید برای آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده سازان کشور بازگو شود.
وی ادامه داد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج داده شود و از آرمان های ناب امام و شهیدان پاسداری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در اقتصاد نیز باید فرهنگ مقاومت را اساس کار قرار دهیم افزود :صرفه جویی و استفاده درست از امکانات و بیت المال در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

همچنین ببینید

زنده گیری مار عظیم الجثه

مسئول آتش نشانی شهرداری عجب شیر از عملیات زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *