یکشنبه , 17 تیر 1403

منتخبی که زود زنده‌یاد شد/ چفیه و رخت بسیجی لباس فرم دانشگاه

به گزارش فرهنگ عجب شیر مرحوم محمدعلی حسین‌زاده؛ روستازاده‌ای از شهرستان مراغه بود او در مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری در دانشگاه تهران و در دانشکده حقوق و علوم سیاسی در رشته علوم سیاسی تحصیل می‌کرد.

یکی از دوستانش می‌گفت: در دوره کارشناسی که او با لباس بسیجی و چفیه به کلاس درس می‌رآمد برخی اساتید او را به کلاس راه نمی‌دادند اما او همچنان روی اصول و روش و منش خود پافشاری داشت و می‌گفت «برخی اساتید اصلا به خاطر این رفتارها از من خوششان نمی‌آید»

شاید اعتماد به نفس بالا، دستگیری از دوستان و احترام و محبت به آنان و خوش رفتاری و خوش مشربی و ساده زیستی و صداقت از خصلت‌های بارز او بود در ادبیات او «نمی‌شود» اصلا معنا نداشت و اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای داشت.

این دوست و همکلاس قدیمی ادامه می‌دهد: در مواجهه با شخصیت‌های سیاسی عالی رتبه، اصلا خود را در مرتبه پایین نمی‌دانست و خیلی راحت حرف خود را می‌زد یعنی هیچ وقت احساس خود کمتربینی در مقابل شخصیت‌های سیاسی به خود راه نمی‌داد انقلابی به تمام عیار بود و اصلا دیدگاه‌های افراطی سیاسیون در جناح‌های مختلف را برنمی‌تابید و حتی شبکه‌های تلویزیونی ضدانقلاب به خاطر پایبندی محض او به ولایت، او را تخریب کردند اما مردم تمام قد پشت او ایستادند و رای دادند.

وی می‌گوید: مشی او منطبق بر عقلانیت بود و حاضر نمی‌شد برای منافع سیاسی و مادی، به جریانات سیاسی نزدیک شود.

 در انتخابات مجلس با وجود اینکه پیشنهادات متعدد از سوی صاحبان قدرت و ثروت برای کمک به او شد اما هیچکدام را نپذیرفت و او به هیچکس بدهکار و یا بستانکار نبود.

او ستاد انتخاباتی به معنای معمول نداشت حتی یک دستگاه کامپیوتر هم که مواضع او را تایپ و پرینت بگیرد در ستاد انتخاباتی او نبود.

همه کارهایی که برای او در انتخابات شد، از جانب مردم بود و برای همین هم طیف وابسته به نظام سرمایه‌داری از او به شدت ناراحت و غضبناک بود چرا که توانست سرمایه‌داری و سرمایه‌داران را با انتخاب شدن در مجلس نقره‌داغ کند.

او در عمق رقابت انتخاباتی به بدترین شرایط ممکن از سوی معاندین و منافقین و شبکه و سایت‌های خارجی تخریب و مورد هجمه بود. اما اکنون جریان منافق و معاند از فقدان حسین‌زاده بیش از هر کس دیگر خوشحال است.

//فارس

 

همچنین ببینید

زنده گیری مار عظیم الجثه

مسئول آتش نشانی شهرداری عجب شیر از عملیات زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه …

3 نظر

  1. خدا رحمتش کند انصافا انسان درست کار و فرهیخته و متدین وبا ایمانی بود

  2. خدایش بیامرزد-تنها منتخبی بود که در هر دو شهرستان عجب شیر و مراغه مورد مقبول افتاده بود.روحش شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *