یکشنبه , 17 تیر 1403

سند دار کردن منازل روستایی از کارهای خوب بنیادمسکن به شمار میرود

به گزارش فرهنگ عجب شیر، به مناسبت 21 فروردین ،سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)،رییس و کارکنان اداره بنیاد مسکن شهرستان عجب شیر با سرپرست فرماندار دیدار کردند.
در این دیدار “سید شمس الدین مراثی” ضمن تبریک این روز بیان داشت: از بدو تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون خدمات عمرانی مطلوبی در سطح شهر و بلااخص در روستاها مشهود می باشد و نیاز است با عنایت به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل اکنون طرح هایی که بعضاً در برخی از روستاها نیمه تمام مانده را به سرانجام برسانیم .
سرپرست فرماندار عجب شیر خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجار در محدوده روستاهای مجاورشهر شد و گفت: با توجه به مهاجر پذیری و توسعه سریع جمعیت شهری و روستاهای اطراف شهر ، باید از تخریب زمینهای کشاورزی و ایجاد حاشیه نشینی جلوگیری کرد.
وی در ادامه به سند منازل روستایی اشاره کرد و عنوان نمود : پیگیری و تحویل سندمنازل روستایی توسط بنیاد مسکن ازطرحهای خوب بشمار می رود و این سند می تواند پشتوانه خوبی برای روستاییان باشد، و در این راستا با وجود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها می توانیم خدمات هرچه بهتری را شاهد باشیم .

همچنین ببینید

اهدای جهازیه به نوعروسان

به همت اداره بهزیستی عجب شیر و بمناسبت دهه امامت و ولایت 4 سری جهازیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *