سه شنبه , 19 تیر 1403

حضور مردم تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت در شب جمع بندی مذاکرات هسته ای / سعیدی: ایستادگی ملت ایران دشمن را ناامید کرده است

به گزارش فرهنگ عجب شیر به نقل از دانا؛جمع کثیری از مردم ولایتمدار تبریز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن پرداختند. در حالی که جمع بندی مذاکرات هسته ای کشورمان با ۱+۵ امروز در وین انجام شده و بسیاری از مردم نسبت به حصول این موفقیت تیم دیپلماسی کشورمان ابراز خوشحالی می کنند؛ مردم تبریز گلزار شهدا را به عنوان محل تجمع خود انتخاب کردند.

شهدا منادیان استقلال و عزت ملت ایران / استکبارستیزی و حمایت از مظلومان و آزادگان جهان را ادامه خواهیم داد

این ابتکار مردم تبریز که با هدف برجسته کردن نقش شهدای دفاع مقدس در استقلال ملی کشورمان انجام شد؛ پیام عزت اسلامی و غرور ملی را به نمایش گذاشت.

حضور برخی خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در این تجمع با حس و حال خاصی همراه بود و حاضران با قرائت فاتحه بر سر مزار شهدا پیمان خود با این نمادهای فداکاری در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی را تجدید کردند.

حضور بر مزارهای شهدای جبهه جهانی مقاومت و مدافعان حرم های آل الله به نشانه تداوم حمایت ملت ایران از مسلمانان مظلوم و آزادگان جهان و تداوم خط استکبار ستیزی ملت ایران به عنوان یکی از اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی نیز یکی دیگر از بخش های این برنامه بود.

موفقیت در میدان دیپلماسی هسته ای مدیون رشادت های دوران دفاع مقدس است

محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مجلس نیز با حضور در این برنامه در قطعات یک و دوی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز که با افطاری و اقامه نماز جماعت در محل حسینیه گلزار شهدا همراه بود؛ به تشریح روند مذاکرات هسته ای و متن اولیه توافق هسته ای و برنامه اقدام مشترک پرداخت.

وی با تاکید بر نقش ویژه رشادت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس در عزت و اقتدار ایران اسلامی اظهار داشت: امروز هر چه داریم از شهدای گرانقدر است و عزتی که جمهوری اسلامی از آن برخوردار است در سایه این ایثارگری های غیرقابل انکار و رهبری داهیانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بدست آمده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص جمع بندی مذاکرات هسته ای تصریح کرد: جا دارد که جمع بندی مذاکرات و آماده شدن متن اولیه توافق هسته ای را به مردم عزیزمان که این موفقیت دستگاه دیپلماسی در سایه مقاومت همیشگی آنها بدست آمده است؛ تبریک بگوییم.

سعیدی افزود: کوتاه آمدن دشمن از زیاده خواهی ها و شروط مستکبرانه در جریان مذاکرات امروز در آستانه پایان قرار گرفته است و به عبارتی دشمن از تسلیم شدن ملت ایران در مقابل فشارهای ناجوانمردانه نامید شده و پای میز مذاکره حاضر شده است.

ایستادگی ملت ایران دشمن را ناامید کرده است

وی اظهار امیدواری کرد: با تداوم حرکت هوشیارانه مردم و مسئولین در آینده نیز شاهد ناامید شدن بیشتر دشمن از توطئه های خود و تسلیم شدن در مقابل منطق ملت ایران باشیم.
این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بیان داشت: هر کس که فرصتی برای خدمت به مردم شریف کشورمان دارد باید از این فرصت نهایت استفاده را کرده و بداند که مدیون این شهدای بزرگوار است.

وی با اشاره به حضور خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در این تجمع مردم تبریز تاکید کرد: هر موفقیتی که برای ملت ایران بدست می آید مدیون ایثارگری های این عزیزان است و همواره باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

پایان/

 

همچنین ببینید

مجید قنبرزاده، مدیر برتر سازمان منطقه آزاد ارس شد

مجید قنبرزاده، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل با کسب بیشترین امتیاز به‌عنوان مدیر برتر سازمان در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *