سه شنبه , 19 تیر 1403

حسن روحــانی فـردا در تبــریز

به گزارش فرهنگ عجب شیر ،حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به همراه کاوران دولت تدبیر و امید فردا در حالی وارد کلانشهر تبریز می شود که زمزمه های این سفر از یک ماه یش بر سر زبان ها افتاده بود.

بر اساس این گزارش، استان آذربایجان شرقی از فردا، ۳۰ ام اردیبهشت ماه به مدت دو روز میزبان دولتمردان تدبیر و امید خواهد بود و نمایندگان ویژه خود را برای بررسی مشکلات ۲۲ شهرستان این استان به این شهرها گسیل خواهد کرد.

گفتنی است، این سفر، هفدهمین سفر استانی روحانی در پایان دومین سال ریاست جمهوری خود می باشد، سفری که به اذعان بسیاری از نمایندگان خانه ملت با تاخیر انجام شده و استان پهناور آذربایجان شرقی و “سر ایران” به تعبیر مقام معظم رهبری به دنبال این تاخیر با عقب ماندگی ها و کمبودهای بسیاری مواجه شده است.

همچنین شنیده ها حاکی از تخصیص اعتبار یک هزار میلیاردی رئیس جمهور برای استان آذربایجان شرقی می باشد، اعتباری که یک سوم اعتبار تخصیص داده شده به استان فارس است!

بر اساس اعلام استانداری آذربایجان شرقی برنامه های دولت در دو روز اقامت خود در این استان به قرار زیر می باشد:

دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در استادیوم تختی تبریز آغاز می‌ شود.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، روحانیون، سرمایه‌ گذاران و تولیدکنندگان از جمله برنامه‌ هایی است که با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

همزمان با سفر استانی هیات دولت، تعدادی از پروژه‌های عمرانی که امکان بهره‌ برداری از آنها وجود دارد، افتتاح و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه ‌ها با دستور رئیس جمهور آغاز می‌ شود.

همچنین در این سفر، نمایندگان ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌ های استان اعام می شوند، نمایندگان روحانی از طرف رئیس جمهور، مسایل و مشکلات مربوط به هر شهرستان را بررسی خواهند کرد.

منبع : اناج

همچنین ببینید

زنده گیری مار عظیم الجثه

مسئول آتش نشانی شهرداری عجب شیر از عملیات زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *