چهارشنبه , 13 تیر 1403

ماجرای نبش قبر آرامگاه دختر جوان در کبودرآهنگ/ غسال راز جنایت را فاش کرد

به گزارش فرهنگ عجب شیر به نقل از خبرنگاران؛ بنا بر گزارش مردمی،در ۲۴ فروردین ماه امسال، خانمی به نام “مرجان” که به طرز مشکوکی در منزل فوت نموده بود توسط خانواده اش بدون اطلاع به مرکز پزشکی و واحدهای مربوطه کفن و دفن شده بود.

در این خصوص ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ،مراتب را طی شرحی به دادستان دادسرا اعلام و در تحقیقات تخصصی از فرد غسل دهنده مشخص شد، متوفی دارای کبودی هایی در گردن و زیر گلو بوده است.
با احتمال وقوع جنایت (قتل) مراتب با نظر دادستان دادسرای شهرستان، نبش قبر، جسد به پزشکی قانونی انتقال و بر اساس نظریه دریافتی بر اثر خفگی و انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده که با احضار والدین مقتول، ،پدر متوفی،به قتل دخترش اعتراف کرد.
وی در تحقیقات تکمیلی بیان داشت: با توجه به اینکه دخترم مطلقه بود و با افراد ناشناس در ارتباط و مراوده بود به جهت حفظ حرمت خانوادگی زمانیکه او در خواب بود با مسدود کردن دهان و بینی اش،او را خفه کرده و فردای آن شب با اعلام فوت طبیعی،جسد او را دفن کردیم،
سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفی گردید.

همچنین ببینید

اهدای جهازیه به نوعروسان

به همت اداره بهزیستی عجب شیر و بمناسبت دهه امامت و ولایت 4 سری جهازیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *